wtorek, 18 czerwca 2013

Balonik. ♥

Witajcie Kociaki. ♥ Whym.Strasznie długo mnie tu nie było. Przepraszam za to, ale to koniec i dużo nauki i walka o lepsze i sami rozumiecie. Przepraszam za nieobecność, ale już teraz wracam do Was. ♥ Tęskniłam za blogiem i pisaniem. Teraz to wszystko nadrobię. U mnie wszytko dobrze. Życie dalej płynie i jest dobrze, choć czasami jest troszkę gorzej. Z chłopakiem się trochę nie dogaduję, no ale cóż. Mówiłam Wam już, że mam małe kotki? Mają już cztery tygodnie i są takie słodkie. ♥ Niebieskookie kotki. ♥ Zdjęć jeszcze im nie robiłam, ale za parę dni im zrobię i Wam pokaże.
W dzisiejszym poście chciałam Wam powiedzieć, że była z kuzynką w naszym małym "miasteczku" i kupiłam Sb balonika. Nie mogłam się powstrzymać żeby Go nie kupić. Strasznie mi się spodobał. Taki śliczny on. ♥

A i chciałam podziękować mojej kochanej kuzynce Marysi za ten dzień, zdjęcia i w ogóle za wszystko. ♥ Za wszystkie wycieczki rowerowe i te wycieczki nie rowerowe. ♥ Dziękuję Ci za to. ♥ Wszystkie najlepszego Mysiu. ♥ Spełnienia marzeń.! ♥ Jesteś cudowną osobą i kuzynką. ♥ Jeszcze raz spełnienia marzeń.! ♥ ( Marysia ma dzisiaj urodziny. hi hi. ♥  )

Nutka  na dziś. KOCHAM tą piosenkę. ♥ uuu. ♥

                                          
                       

 Dzisiejsza sesja. ♥

 


 

Pozdrawiam Mała. ♥                             

17 komentarzy:

  1. Ty zawsze potrafisz człowiekowi humor poprawić :D Zdjęcia świetne i ten... balonik :) Ja ciągle pierwsza w kolejce stoję by zobaczyć zdjęcia tych cudownych kociaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyszłaś na tej sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER ZDJĘCIA!;)
    P.S. zapraszam do mnie na KUNKURS
    http://collectionofhours.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-dowolna-torebke.html

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo pozytywne zdjęcia ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna Mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna <3
    Świetny balonik ;D
    Wszystkiego Naj dla kuzynki ^.^ ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. juz sie nie moge doczekac zdjec kotkow..:D

    OdpowiedzUsuń
  9. słodka sesja:)
    też chciałabym zobaczyć zdjęcia kotków! :)

    / rozdanie na moim blogu, jeśli masz ochotę wziąć udział to zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia . !
    Zapraszam : loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny uśmiech =)))))))))))

    veroniquepage.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń