wtorek, 26 marca 2013

8 miesięcy. ♥

23 lipca dostałam sms'a od kolegi czy bym nie chciała popisać z fajnym chłopakiem. Zgodziłam się. Jak się potem okazało był to brat kolegi, który do mnie napisał. Nazywał się ten nowy chłopak Janek i miał 20 lat. Bardzo dobrze mi się z nim pisało i nie przeszkadzało mi to ile ma lat. Pisaliśmy parę dni i 26 lipca postanowiliśmy, że będziemy chodzić z Sb. Na początku wychodziło nam to bardzo dobrze. Potem mijały kolejne miesiące i kolejne, aż dziś jest już 8 miesięcy. Jak w każdym związku kłócimy się czasami, ale to jest norma. Jesteśmy związkiem takim jak każdym innym. Kocham mojego chłopaka i nie przeszkadza mi to, że jest ode mnie o 5 lat starszy. Ludzie dziwnie na mnie patrzą z tego powodu, ale ja Go kocham. Nie jest najważniejszy przecież w związku wiek, ani inne rzeczy tylko miłość jest najważniejsza. Strasznie kocham Swojego chłopaka i on również mnie kocha bardzo. Bez niego nie umiem żyć i nawet nie chce. Z nim jest tak pięknie. Tak cudownie się czuję, że z nim jestem i mogę z nim być. Już teraz wiem, że jak będzie wszystko dobrze to kiedyś się pobierzemy i będziemy razem mieszkać i żyć, aż po sam grób. Zawsze jak gdzieś jedzie mój chłopak martwię się o niego i nie chce, żeby mu się coś stały. Bardzo, bardzo Go kocham. ♥ Kocham się do niego przytulać oraz słychać jak bije jego serce dla mnie. Codziennie piszemy bardzo dużo sms'ów, ale to też norma. Dla mojego chłopaka jestem wstanie zrobić wszystko. ♥ Kiedyś jak rozmawiałam z znajomą i on był przy mnie wtedy mówię do mojej znajomej, że mam dwa koty, a mój chłopak zaczął pukać mnie po głowie, bo chciał powiedzieć, że mam jeszcze kota w głowie i on jest moim kotkiem, moim kochanym kotkiem. ♥ Kocham Go,  ♥ oraz dziękuję mu, że wytrzymał ze mną już 8 miesięcy i że chce być ze mną przez kolejne miesiące i kolejne, a ja mam trudny charakter. Hi hi ♥  Mój Misiak kochany. ♥

Pozdrawiam Mała. ♥

Ps.: Wreszcie wolne od szkoły. Hurra. Jutro nie idę już do szkoły, bo mamy wolne i święta. Hurra, hurra, hurra. :))

2 komentarze:

  1. 8 miesięcy ?? Wow!Dobrze że chociaż tobie się układa.Ja byłam z moim chłopakiem tylko przez 3 miesiące :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No długo już :)) Gratulację i życzę kolejnych miesięcy, a nawet lat :))

    OdpowiedzUsuń