środa, 27 marca 2013

Mysia. ♥

Witam. ♥ Dziś chciałam napisać notkę o mojej kochanej kuzynce Mysi. ♥ Jest ona dobrym wzorem do naśladowania, pomaga mi i jest dobrym fotografem. Kocham spędzać z nią czas i robić z nią zdjęcia. Ma talent do robienie zdjęć i pisania wierszy. O tak. Kocham jej wiersze. Jest ona niezwykłą osobą, którą cenie. Z nią każdy dzień jest piękny. Każda chwila jest idealna. Kocham z nią robić długie spacery, śmiać się, robić zdjęcia, szukać nowych przygód. Jest ona wariatką pozytywnie zakręconą. Nie lubi stać w jednym miejscu i się nudzić. Cały czas coś robi i robi. Kocha pisać i pisze pięknie. Z nią mogę iść na koniec świata i jeszcze dalej. Dzięki niej świat jest inny. Jest taki zwariowany, szalony, piękny. ♥  Wszystkie wyprawy z nią są takie cudowne i nie da się ich zapomnieć. Jakbym miała zabrać parę rzeczy i osób na bezludną wyspę to zabrałabym ją, mojego chłopaka oczywiście, aparat i jakieś piosenki oraz kartkę papieru do pisania i długopis. Nic więcej do szczęścia nie jest mi potrzebne. Miśka dziękuję Ci, że jesteś. ♥ ( mam nadzieję, że nie obrazisz się za takie Cb określenie i nazwanie. ) Niżej zdjęcia zrobione przez nią. Są piękne. ♥

                                        

A o to wiersz, który kiedyś wysłała mi na telefon i który bardzo mi się podoba. :)) Jest cudowny. ♥

                                            
                          Mały człowieku!
                          Możesz tak wiele tylko spójrz -  jak robisz to pięknie!
                          Robisz to z sercem i walczysz tak dzielnie.
                          Tylko spójrz - doceń Sam Sb!
                          Jesteś wielki i jesteś wspaniały.
                          Dajesz z Sb wszystko.
                          Masz w Sb tyle wiary.
                          Ona zwycięży każde zło.
                           Jest pięknie. Uwierz w To!

A i to piosenka dedykowana mojej kuzynce. ♥ Proszę Mysiu. ♥
      

                                  


Pozdrawiam Mała. ♥

8 komentarzy:

  1. Kartkę i długopis żeby miała na czym pisać wiersze :D Dobry pomysł :) Dziękuję <3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mieć taką bratnią duszę:)
    Dodaje bloga do obserwowanych, zapraszam na mój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetne uczucie mieć kogoś z kim świetnie się dogadujemy :)
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu i również dodaję się do Twoich obserwatorów ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam taka kuzynke..:)
    swietny ten wierszykk..:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest mieć kogoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że masz kogoś takiego:)
    swietne fotki!
    pozdrawiam serdecznie
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę dobrych relacji z kuzynką. :)

    OdpowiedzUsuń